English
قوانين و مقررات

 

قوانين و مقررات حضور در نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

(F12)

اطلاعات برگزارکننده:

برگزار كننده: شرکت ملی نفت

مجری:  متعاقباٌ اعلام می‌گردد.

وب سايت: www.iran-oilshow.ir

ايميل شرکت ملی نفت:  info@iran-oilshow.ir      ايميل ثبت نام خارجی:   sales@iran-oilshow.ir 

نحوه ثبت نام

ثبت نام در بیست و یکمین نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به صورت اينترنتي بوده و جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مي توانيد ضمن مطالعه راهنماي ثبت‌نام مندرج در وب سايت نمايشگاه نسبت به ارائه درخواست ثبت نام خود اقدام نماييد.

 كليه علاقمندان به حضور در نمايشگاه مي بايست نسبت به انجام كامل مراحل ثبت نام و تكميل مدارك ثبت نام اقدام نمايند.

  • مدارك لازم جهت پیش ثبت نام به شرح زير مي‌باشد:
  1. ثبت نام اولیه در وب سایت رسمی نمایشگاه و اخذ شناسه ورود.
  2. اشخاص حقوقی می بایست نسبت به ارسال تصویر اسکن شده کارت اقتصادی، پروانه بهره برداری یا رتبه بندی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و قوانین و مقررات مهر و امضاء شده (صفحه آخر همین مدرک) اقدام نمایند.
  3. اشخاص حقیقی می بایست نسبت به ارسال تصویر اسکن شده کارت ملی شخص متقاضی، پروانه بهره برداری (در صورت وجود) و قوانین و مقررات مهر و امضاء شده (صفحه آخر همین مدرک) اقدام نمایند.

نکته1 : در صورتی که شخص متقاضی اعم از حقیقی یا حقوقی دارای پروانه بهره برداری یا رتبه بندی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نمی باشد میبایست با ستاد برگزاری تماس حاصل فرماید.

نکته2 :ارسال اصل کاتالوگ به ستاد برگزاری برای مشارکت کنندگان الزامی می باشد.

  1. ستاد برگزاری پس از بررسی مدارک اولیه ارسال شده توسط متقاضیان و در صورت کامل بودن مدارک نسبت به تایید مدارک پیش ثبت‌نام اقدام خواهد نمود و مراتب از طریق آدرس پست الکترونیکی که در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نام ثبت نموده اید به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
  2. پس از تایید مدارک پیش ثبت نام، متقاضیان میبایست ضمن ورود به سامانه ثبت نام، نسبت به سفارش غرفه و خدمات از منوی مربوطه اقدام نمایند. به منظور جلوگیری از دوباره کاری ، متقاضیان میبایست درخواست های قطعی خود را در سامانه اعلام نمایند      (امکان اصلاح درخواست ها در شرایط خاص و با تایید ستاد برگزاری امکان پذیر میباشد.)

نکته : متقاضیان میبایست در انتخاب نوع غرفه درخواستی اعم از غرفه های ریالی ، غرفه های ارزی یا غرفه های ارزی – ریالی با توجه به قوانین و مقررات بخش ارزی اقدام نمایند بدیهی است ستاد برگزاری ضمن بررسی متقاضیان و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات، راساً نسبت به تایید یا عدم تایید متقاضیان اقدام خواهد نمود و متقاضیان حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب مینمایند.

  1. ستاد برگزاری پس از بررسی درخواست های متقاضیان نسبت به تایید یا عدم تایید درخواست ها اقدام خواهد نمود ، در صورتی که درخواست متقاضی تایید گردد متقاضی میبایست در زمان بندی مقرر نسبت به پرداخت مبلغ پیش فاکتور صادره در سامانه ثبت نام و بر اساس درخواست متقاضی صادر شده است اقدام و با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به ثبت اطلاعات پرداخت خود اقدام نماید. همچنین در صورتی که درخواست متقاضی تایید نشود این امر از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی خواهد رسید و متقاضی میتواند نسبت به رفع نواقص یا تغییر درخواست اقدام و مجددا درخواست های جدید خود را ارسال نماید
  2. ثبت اطلاعات پرداخت در سامانه ثبت نام و ارسال تصوير فيش واريزي حداكثر 5روز پس از تایید درخواست سفارش غرفه الزامی میباشد.(اين فيش مي‌بايست خوانا بوده و با فرمت JPG  حداکثر 250 کیلوبایت اسکن و ارسال گردد.)
  3. پس از ثبت اطلاعات پرداخت در سامانه ثبت نام ، متقاضیانی که در ثبت نام خود، فضای ریالی درخواست داده اند میبایست با مراجعه به منوی تعهد نامه ارزی ریالی ضمن دانلود فرم تعهد نامه نسبت به مهر و امضاء تعهد نامه اقدام و با توجه به دستورالعمل موجود در صفحه دوم تعهدنامه نسبت به تعیین رقم چک تضمین و تودیع چک به میزان کل ارزش ارزی غرفه خود اقدام نمایند. چک تضمین ارزی ریالی میبایست صرفا چک متعلق به شرکت یا شخص متقاضی بوده و حساب بانکی آن به شبکه سراسری بانکی متصل باشد و ستاد از پذیرش سایر چک ها معذور میباشد.

فرمول چک: متراژ غرفه x 470 یورو x نرخ روز یورو (از طریق سایت رسمی نمایشگاه اعلام می گردد) + 10% مالیات ارزش افزوده

تذکر: چک تضمین فوق میبایست به تاریخ روز اول نمایشگاه و بدون بابت بوده و صرفا در وجه شرکت " مجری " صادر گردد و ستاد از پذیرش سایر چک ها معذور است.

  1. متقاضیان پس از مهر و امضاء تعهدنامه ارزی ریالی و نیز صدور چک مربوطه میبایست اصل تعهد نامه را به همراه چک به امور مالی ستاد برگزاری به  آدرس مجری ارسال و نسبت به اخذ رسید اقدام نمایند.
  2. پس از انجام کلیه مراحل ثبت نام ، ارسال کلیه مدارک، پرداخت هزینه های ثبت نام و تودیع تضامین لازم  و با تایید ستاد ، وضعیت ثبت نام متقاضیان از حالت پیش ثبت نام به ثبت نام قطعی تغییر داده خواهد شد، بدیهی است در صورتی که متقاضیان ثبت نام خود را قطعی ننمایند حتی در صورت واریز وجه نیز ستاد برگزاری میتواند نسبت به واگذاری فضای درخواستی آنان به سایر متقاضیان اقدام و متقاضی مذکور که ثبت نام خود را قطعی ننموده است حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب مینماید.

لازم به ذكر است عدم وصول هر يك از موارد فوق موجب عدم قطعي شدن ثبت‌نام خواهد بود و ستاد برگزاري هيچگونه مسئوليتي در قبال عواقب ناشي از عدم ثبت‌نام متقاضيان نخواهد داشت.

  • پس از قطعي نمودن ثبت‌نام انجام موارد زير جهت دريافت به موقع خدمات درخواستي الزامي مي‌باشد:

 

  • پس از قطعی شدن ثبت نام، متقاضیان میبایست مطابق سررسید تاریخ های اعلام شده در سامانه ثبت نام ، نسبت به ارسال اطلاعات شرکت خود جهت درج در کتاب توانمندی ها و سی دی و وب سایت رسمی نمایشگاه، اسامی غرفه داران، کتیبه و .... اقدام نمایند بدیهی است به منظور ارائه خدمات با کیفیت مناسب به اطلاعاتی که بعد از سررسید اعلام شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و اطلاعات این قبیل متقاضیان در کتاب ، سی دی و سایت درج نخواهد شد.
  • ستاد برگزاري هيچگونه مسئوليتي در قبال ارائه خدمات به متقاضياني كه اطلاعات درخواستي را مطابق آخرين مهلت ارسال اطلاعات به ستاد ارسال ننموده باشند بر عهده نخواهد داشت. بديهي است هيچگونه وجهي به اين قبيل متقاضيان عودت نخواهد شد.
  • كليه اطلاعات شركت كنندگان در نمايشگاه بصورت تايپ شده در سامانه پذيرفته مي شود كه عيناً در موضوعات مرتبط مورد استفاده قرار خواهند گرفت لذا ستاد برگزاري مسئوليتي در قبال صحت مطالب نخواهد داشت و ستاد از پذیرش اطلاعات در قالب فکس و سایر فرمت ها معذور میباشد.

خدمات قابل ارائه توسط ستاد برگزاري نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

·فضاي نمايشگاهي

الف ) فضاي داخل سالن با تجهیزات:

  1. حداقل متراژ غرفه ارزي و يا ريالي داخل سالن 12 متر مربع مي‌باشد.
  2. تجهيزات عمومي غرفه هاي عادی نمايشگاهي داخل سالن (به ازاي هر 12 متر  مربع) به شرح زير مي باشند:

1- سر درب غرفه (كتيبه)

2- ديوارهاي پارتيشن غرفه

3- نورپردازي غرفه

4- يك عدد ميز

5- دو عدد صندلي

6- يك عدد پريز برق

7- موکت

 

 

 

  1. در صورت واردن آوردن هر گونه خسارت به غرفه های پیش ساخته از سوی مشارکت کننده ميزان خسارت راسا توسط ستاد محاسبه و وجوه آن از مشارکت کننده اخذ خواهد شد.
  2. بعد از قطعی شدن ثبت نام حداکثر تا تاریخ 96/01/15 امکان تغییر نوع فضا (از با تجهیزات به خام)  وجود دارد و پس از آن تاریخ تغییر نوع فضا امکان پذیر نمی باشد لازم به توضيح است در صورتي كه مشاركت كنندگان محترم نسبت به اخذ فضاي با تجهيزات اقدام و هزينه مربوطه را پرداخت نمايند و پس از آن نسبت به درخواست فضاي خام اقدام نمايند هزينه مربوطه عودت داده نخواهد شد.
  3. خروجي برقي كه به شركت كنندگان محترم تحويل ميگردد قابليت جريان 2 آمپر را دارا ميباشد و مقاومت سيم كشي هاي استفاده‌شده در غرفه ها محدود است. لذا استفاده از وسايل پر مصرف پروژكتور اضافي، ‌وسايل نمايشي پرمصرف ممنوع است. در صورت نياز مشاركت‌كننده بايد با هماهنگي برگزاركننده مجوز دريافت نماید.

 ب- فضای داخل سالن بدون تجهیزات (زمين خام):

فضاي خام: فضايي است كه به مشاركت كننده بدون داشتن تجهيزات نمایشگاهی از قبيل پنل، موكت، نور و سردرب و..... تحويل مي‌گردد و تجهيز آن بر عهده مشاركت كننده مي‌باشد.

پس از قطعی شدن ثبت نام در سامانه نمایشگاه، مشارکت کنندگانی که نسبت به اخذ زمین خام اقدام نموده اند، میبایست نسبت به انتخاب پیمانکار ساخت و ساز غرفه خود اقدام نمایند. غرفه سازان میبایست با توجه به روند اخذ مجوز غرفه‌سازی که متعاقبا در بخش غرفه سازی سایت اعلام می گردد، جهت اخذ مجوز اقدام نمایند. مشارکت کنندگان میتوانند فعالیت های مرتبط با غرفه سازی را راسا یا توسط پیمانکار خود به انجام رسانند. این قبیل متقاضیان حداکثر تا تاریخ 05/02/96 فرصت دارند تا کلیه موارد مربوط به ساخت و ساز غرفه خود را با توجه به مدارک مندرج در سایت انجام و مجوز غرفه سازی دریافت نمایند.

  1. حداقل متراژ جهت غرفه سازي در فضاي دور سالن، 24 مترمربع  و در جزيزه‌ها 60 متر مربع خواهد بود.
  2. مشاركت كنندگاني كه متقاضي غرفه بدون تجهیزات (زمین خام) مي باشند، مي بايست در فرم های ثبت نام متراژ درخواستي در قسمت بدون تجهيزات وارد نمايند.
  3. غرفه سازان مي‌بايست از طریقی که در سایت نمایشگاه متعاقبا اعلام می گردد، نسبت به درخواست صدور مجوز و ارائه معرفی نامه از شرکت اصلی تا تاريخ 96/02/05 به ستاد برگزاري اقدام نمایند.

وظايف پيمانكار ساخت غرفه

مشارکت کنندگان، پیمانکار ساخت غرفه خودساز خود را به دو روش تعیین می نمایند:

  1. پیمانکاران دارای گواهینامه غرفه سازی از جانب نمایشگاه که دارای گرید بوده و مشخصات وی ثبت گردیده است.
  2. مشارکت کنندگانی که  راساً نسبت به ساخت غرفه خود اقدام می نمایند. (این مشارکت کنندگان می بایست پس از سپردن ضمانت نقدی نزد برگزار کننده، مدارک دال بر توانایی انجام کار را به ستاد برگزاری ارائه و پس از انجام بررسی و دریافت تایید دال بر توانایی انجام کار، مجوز لازم برای یکبار ساخت غرفه خود را دریافت نمایند. بدیهی است افرادی که از جانب مشارکت کننده برای ساخت غرفه به نمایشگاه اعزام می گردند می بایست پرسنل رسمی مشارکت کننده بوده و ارائه لیست بیمه تامین اجتماعی برای ایشان الزامی است.)

پیمانکار و یا مشارکت کننده ای که  راساً نسبت به ساخت غرفه خود اقدام می نماید، می بایست جهت کسب اطلاعات تکمیلی بابت اخذ‌مجوز غرفه سازی و فرایند صدور مجوز به بخش غرفه سازی سایت مراجعه نموده و تمامی فرم ها و مدارک مورد نیاز را طبق ضوابط مشخص شده در دفترچه قوانین و مقررات غرفه سازی تکمیل نماید.

  1. مشاركت كنندگاني كه متقاضي غرفه بصورت خام مي‌باشند، مي‌بايست طبق جدول ذيل، تضامين بابت ساخت به موقع غرفه، حسن انجام كار و رعايت اصول و مقررات غرفه سازي، عدم وارد آوردن خسارت و تخلف و تخليه به موقع را می بایست با توجه به قوانین و مقررات غرفه سازی طبق ضوابط پرداخت نمایند.  

متراژ غرفه

مبلغ تضمين (ريال)

زير 50 متر مربع

15/000/000 ريال

از 50 تا 100 متر مربع

30/000/000 ريال

از 100 متر مربع تا 200 متر مربع

50/000/000 ريال

از 200  متر مربع به بالا

60/000/000 ريال

 
  1. بديهي است بعد از اتمام كار نمايشگاه و ارائه گزارش از سوي شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، مبالغ اخذ شده فقط با ارائه اصل فیش پرداختی و اعلام کتبی شماره حساب، به حساب معرفی شده عودت خواهد شد و در صورت تخلف، جريمه‌ها از تضمين ارائه‌شده كسر خواهد گرديد.
  1. شركت كنندگان موظفند كابل و تابلوهاي اتوماتيك (استاندارد و مجهز به سيستم ارت) و متناسب با ميزان برق مصرفي خود را تهيه نموده و جهت انتقال برق از تابلوي اصلي يا كابلهاي ارتباطي به غرفه مربوطه ضمن هماهنگي با ستاد برگزاري و واحد برق شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران اقدام نمايند.

تذکر مهم: شرکت های متقاضی ساخت و ساز غرفه می بایست حداکثر تا تاریخ  96/02/05 نسبت به ارائه کلیه مدارك فوق‌الذکر و طرح های 3D غرفه خود اقدام نمایند بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزات لازم (مطابق با جدول بالا) مبلغ 1/000/000 ريال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت و این جرائم رأساً از محل تضامین دریافتی کسر خواهد شد.

ب -1- ساخت طبقه دوم:

مشاركت كنندگاني كه تمايل به ساخت طبقه دوم در فضاي نمايشگاهي خود داشته باشند با رعايت شرايط زير و تاييد بخش فني برگزاركننده و بخش فني نمايشگاه و پرداخت هزينه مربوطه ميتوانند نسبت به ساخت طبقه دوم اقدام نمايند.

شرايط لازم برای ساخت طبقه دوم به شرح زير مي باشد:

  •  توجه به شرايط فيزيکی غرفه و ارتفاع سالن و تأييديه نهايی طرح غرفه توسط مدير فنی
  •  حداقل فضای ممکن برای طبقه همکف 60 متر مربع
  • مساحت طبقه دوم بايد 25% از مساحت طبقه همکف باشد.
  • ساخت طبقه دوم نبايد هيچ تداخل و مزاحمتی برای ساير غرفه های همجوار داشته باشد.
  • برای هر متر مربع از طبقه دوم، شرکت کننده بايد 50% از مساحت استفاده شده را به برگزارکننده علاوه بر کل هزينه طبقه همکف پرداخت کند.
  • طبقه دوم مي‌بايست به صورت اكسپوز (بدون سقف) اجرا شود.
  • انجام تسویه حساب مربوطه به ساخت طبقه دوم شرط اصلی صدور مجوز می باشد.

ج) فضاي باز:

  • حداقل متراژ غرفه ارزي و يا ريالي فضاي باز 30 متر مربع مي‌باشد.
  • ستاد برگزاري در خصوص متقاضيان فضاي باز تنها نسبت به اختصاص فضا اقدام نموده و مسئوليت ديگري بر عهده نخواهد داشت.
  • حراست و نگهباني از تاسيسات شركت هاي متقاضي فضاي باز بر عهده متقاضيان بوده و ستاد هيچگونه مسئوليتي در اين خصوص بر عهده نخواهند داشت.
  • شركت های متقاضی نگهبان، ميبايست نسبت به تکمیل و مهر و امضاء کردن فرم مربوطه که در سایت نمایشگاه می باشد، اقدام و به همراه کپی کارت ملی نگهبان تحویل ستاد برگزاری نمایند.مشارکت کننده بعد از مهر و امضاء فرم مذکور توسط ستاد برگزاری ، مدارک را تحویل حراست شرکت سهامی نمایشگاه می نمایند.
  • مسئوليت افراد معرفي شده توسط شركت ها راسا بر عهده خودشان بوده و ستاد در قبال مشكلات و حوادث احتمالي هيچگونه مسئوليتي بر عهده نخواهد داشت.
  • هرگونه خسارت وارد شده توسط مشاركت كنندگان مستقر در فضاي باز ميبايست توسط مشاركت كننده جبران گردد ، ميزان اين خسارت از سوي برگزاركننده تعيين و مشاركت كننده متعهد به پرداخت خسارات وارده بدون هيچگونه قيد و شرطي خواهد بود.
  • با عنايت به اينكه ثبت نام و جانمايي شركت متقاضي حضور در فضاي باز نمايشگاه، در لحظات آخر برگزاري انجام مي‌گيرد. لذا مشاركت كنندگان محترم عنايت داشته باشند كه نقشه فضاي باز مرتبا تغيير خواهد نمود.و ستاد برگزاري حق جانمايي شركت‌ها در فضاي باز را  تا آخرين لحظات براي خود محفوظ مي‌دارد. و مشاركت كننده حق هيچ گونه اعتراضي در خصوص جانمايي شركت‌هاي ديگر در اطراف فضاي خود را ندارد.

 

كتاب اختصاصي نمايشگاه:

  • مشاركت كننده در صورت تمايل به حضور در كتاب رسمي نمايشگاه،  بايد نسبت به ارائه درخواست در مهلت تعيين شده، ارائه فيش بانكي پرداخت هزينه و همچنين ارائه مطالب جهت چاپ به مجری رسمی کتاب اقدام نمايد. در صورت عدم رعايت مهلت مقرر برگزاركننده نسبت به درج مطالب مشاركت كننده در كتاب رسمي نمايشگاه مسئوليت نخواهد داشت.

در کتاب توانمندي ها تسهيلات زير در اختیار متقاضیان قرار می گیرد:

  1. اختصاص یک صفحه به مشارکت کننده برای درج نام، مشخصات و توانمندی های شرکت به دو زبان فارسی و انگلیسی
  2. درج نام و توانمندي هاي شركت در وب سايت رسمي نمايشگاه تا دوره بعد نمايشگاه.
  3. درج نام و توانمندي هاي شركت در سي دي مولتي مدياي رسمي نمايشگاه تا دوره بعد نمايشگاه.
  4. درج نام و موقعيت مكاني هر شركت در دفترچه اطلاعاتي نمايشگاه.
  5. درج نام و موقعيت مكاني هر شركت در بنر اختصاصي ورودي هر سالن نمايشگاه.
  6. اختصاص يك جلد كتاب و CD نمايشگاه به مشارکت کننده.
  7. متقاضيان درج لوگو در كتاب توانمندي‌ها و وب سايت، بايد لوگوي خود را با توجه به مشخصاتی ه بر روی سایت اعلام گردیده است بر روی سایت در بخش مدارک تکمیلی-درج اطلاعات دایرکتوری بارگذاری نمایند.
  8. متقاضيان حضور در بخش آگهي هاي کتاب اختصاصي نمايشگاه، ضمن مراجعه به سايت اختصاصي نمايشگاه مي‌توانند شرايط حضور در اين كتاب را دريافت و اقدام لازم را معمول دارند.

خدمات تبليغاتي در وب سايت نمايشگاه:

با توجه به ثبت نام اينترنتي نمايشگاه و بازديد تعداد بيشماري از مخاطبان واقعي اين صنعت از وب سايت نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي جهت معرفي شركت ها از طريق سايت مهيا مي باشد و از آنجاييكه امروزه يكي از مهمترين ابزار هاي بازاريابي و توسعه بازار داشتن برنامه مدوني براي تبليغات موثر ميباشد و از طرفي اين رويداد مهم محل مناسبي جهت عرضه توانمندي هاي شركتهاي فعال در اين عرصه ميباشد ستاد برگزاري امكان مناسبي را جهت انجام تبليغات مناسب و هدفمند براي متقاضيان فراهم آورده است .

ويژه نامه هاي اختصاصي نمايشگاه:

ستاد برگزاري تهيه و چاپ ويژه نامه اختصاصي نمايشگاه را در دو نوبت در دستور كار خود قرار داده است اين ويژه نامه ها حاوي مطالب مهمي در خصوص آخرين رويداد ها و دستاورد هاي اين صنعت و نيز آخرين اخبار و اطلاعات تخصصي اين حوزه مي باشد. اين ويژه نامه فرصت مناسبي را در اختيار شركت هاي فعال و توانمند اين صنعت قرار خواهد داد تا از اين طريق نسبت به معرفي توانمندي هاي خود اقدام نمايند.

شركت هاي علاقمند به درج رپورتاژ آگهي مي توانند با مراجعه به بخش ویژه نامه خدمات جانبی تبلیغاتی شرايط حضور در اين كتاب را دريافت و اقدام لازم را معمول دارند.

سمينار تخصصي شركت ها:

  • سمينار هاي اختصاصي شركت ها در طول برگزاري نمايشگاه برگزار خواهد شد و شركت ها مي توانند نسبت به ارسال درخواست برگزاري سمينار جهت ارائه توانمندي هاي خود اقدام نمايند.

 

كارت شناسايي و پاركينگ و تعهدنامه حراست

  • مشاركت كنندگان میبایست ضمن مراجعه به منوی مدارک تکمیلی در سامانه ثبت نام فرمهاي مربوط به درخواست كارت شناسايي را حداكثر تا تاريخ 96/02/05 تكميل و از طریق سامانه ثبت نام به برگزار كننده ارسال نمايند. تعداد كارت شناسايي و پاركينگ متناسب با متراژ تحت پوشش غرفه شركت كننده به شرح زير به متقاضيان تعلق خواهد گرفت. محدودیت های درنظر گرفته شده از سوي حراست شرکت سهامی نمایشگاه بوده و کارت بیشتر از سهمیه صادر و ممهور نخواهد شد. لذا به منظور عدم بروز مشکلات سامانه ثبت نام فقط به تعداد مندرج در جدول زیر به مشارکت کنندگان اجازه ثبت اطلاعات خواهد داد لذا در تکمیل و اعلام اسامی قطعی دقت لازم را معمول فرمایید.
  • در هنگام ورود اطلاعات اشخاص نسبت به درج صحیح اسامی به همراه عکس پرسنلی رنگی هر شخص اقدام نمایید. ( رعایت حجاب کامل اسلامی برای بانوان محترمه الزامی میباشد.)
  • کارت شناسایی مشارکت کنندگان از سه روز قبل از افتتاح نمایشگاه در محل ستاد برگزاری واقع در نمایشگاه بین المللی توزیع خواهد شد.
  • کارت پارکینگ مطابق جدول مندرج در ذیل به غرفه داران اعطاء خواهد شد.
  • مشارکت کنندگان می بایستی نسبت به اخذ تعهد نامه حراست از بخش مدارک تکمیلی سامانه ثبت نام نمایشگاه اقدام و پس از تکمیل نمودن و مهر و امضاء کردن آن نسبت به عودت آن از طریق سامانه اقدام نمایند.
  • بخش دریافت اطلاعات اسامی غرفه داران در روز 96/02/05 غیر فعال خواهد شد و کلیه کارت ها تنها بر اساس اطلاعات موجود در سامانه صادر خواهد شد و مسئولیت عدم صدور کارت برای متقاضیانی که تا قبل از آن تاریخ نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام ننمایند بر عهده مشارکت کنندگان محترم میباشد.
  • نمایندگان شرکت های خارجی در صورت معرفی غرفه داران خارجی میبایست نسبت به ارسال اسکن رنگی پاسپورت مشارکت کنندگان خارجی حداکثر تا تاریخ 96/02/05 از طریق ایمیلbadge@iran-oilshow.ir   اقدام نمایند.

 

 

كارت شناسايي غرفه داران فضاي داخل سالن

كارت شناسايي غرفه داران فضاي باز

متراژ

تعداد

متراژ

تعداد

تا 12 متر مربع

2 عدد

تا 50 متر مربع

2 عدد

13 تا 24 متر مربع

3 عدد

51 الي 100 متر مربع

3 عدد

25 تا 50 متر مربع

4عدد

از 101 متر مربع به بالا

4 عدد

51 الي 100 متر مربع

6 عدد

 

101 الي 150 متر مربع

8 عدد

 

151 متر مربع به بالا

10 عدد

 

 

 

كارت پاركينگ غرفه داران فضاي داخل سالن

كارت پاركينگ غرفه داران فضاي باز

متراژ

تعداد

متراژ

تعداد

تا 12 متر مربع

1 عدد

تا 50 متر مربع

1 عدد

13 تا 50 متر مربع

2 عدد

از 50 تا 100 متر مربع

2 عدد

50 متر مربع به بالا

3 عدد

10 متر مربع به بالا

3 عدد

 

مقررات عمومي ثبت نام

  • برگزار كننده حق پذيرش يا رد فرمهاي درخواست مشاركت را براي خود محفوظ مي‌دارد.
  • با توجه به محدوديت هاي سالن ها از جهت انطباق با درخواست كليه شركت كنندگان، اختيار كامل جانمايي با مجري می‌باشد و مشارکت کنندگان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نمایند.
  •  مشاركت كننده مجاز به واگذاري غرفه تخصيصي يا مشاركت با شخص ثالث نمي‌باشد.
  • مشاركت كنندگاني كه مايلند به نحوي كاركرد ماشين آلات خود را بصورت عملي نمايش دهند بايد قبلا با اعلام كتبي ‌موافقت برگزاركننده را كسب نمايند و ميزان برق مصرفي را به اطلاع برگزاركننده برسانند. در هر حال مشاركت كننده مسئول جبران كليه خسارات ناشي از كاركرد ماشين آلات خود به شخص ثالث يا برگزاركننده مي‌باشد.
  • مسئوليت حفظ و نگهداري كالا در ساعات بازديد و ايام قبل از افتتاح و بعد از اختتاميه نمايشگاه بعهده مشاركت كننده بوده و پس از پايان ساعت كار روزانه نمايشگاه و در ساعات غير بازديد كه درهاي سالن قفل و پلمپ مي‌گردد، حفظ و نگهداري كالا بعهده نمايشگاه مي‌باشد.
  • صاحبان ماشين آلات سنگين در زمان ثبت نام موظف به هماهنگي كامل براي نحوه حمل ماشين آلات به غرفه دو هفته قبل از افتتاح نمايشگاه با برگزاركننده مي‌باشند. در غير اين صورت چنانچه امكان انتقال دستگاه مربوطه به محل غرفه موجود نباشد مسئوليتي بر عهده برگزار كننده نخواهد بود.
  • با عنایت به ساختار طبقه اول سالن خلیج فارس (2-44) و طبقه اول سالن میلاد (31B) امکان ورود لیفتراک و کالاهای سنگین به سالن های مذکور امکان پذیر نمی باشد و صرفاً انتقال کالا از طریق چرخ دستی یا لیفتراک دستی میسر می باشد بدیهی است کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از عدم توجه به این موضوع برعهده مشارکت کننده محترم می باشد.
  • نگهداري و انباشت مواد اشتعال زا در داخل سالن ممنوع است. در صورت نياز به استفاده از مواد اشتعال زا براي فعاليتهاي نمايشي مشاركت كننده بايد با كارشناس رسمي اداره آتش نشاني مستقر در نمايشگاه هماهنگي نموده و مجوز كتبي دريافت نمايد.
  • وسايل تبليغاتي مشاركت كننده بايد در محدوده غرفه اختصاص يافته ارائه شود، نصب هر گونه وسايل تبليغاتي، پلاكارد، ديوارنويسي پس از كسب موافقت كتبي برگزاركننده و پرداخت هزينه هاي مربوطه امكان پذير مي‌باشد.
  • فروش كالاهاي ارائه شده در غرفه در دوران برگزاري نمايشگاه ممنوع است. مذاكره و انعقاد قرارداد فروش در دوران نمايشگاه بلامانع بوده ليكن انتقال كالا به خارج از غرفه پيش از اتمام نمايشگاه ممنوع مي‌باشد.
  • در صورتيكه پس از جانمايي مشاركت كنندگان در سالن هاي نمايشگاه، ستون هاي موجود در سالن ها داخل غرفه هاي مشاركت كنندگان قرار گيرد، مشاركت كنندگان حق هيچگونه اعتراضي را نخواهند داشت.
  • در طراحي كل نمايشگاه (فضاي سرپوشيده و باز) و تخصيص غرفه ها به مشاركت كنندگان، برگزار كننده با حفظ مصالح عمومي نمايشگاه،‌ و نيز حقوق ساير شركت كنندگان داراي اختيار تام بوده و مشاركت كننده نمي‌تواند نسبت به محل اختصاص يافته اعتراضي داشته باشد.
  • بر اساس مقررات شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران، رعايت حجاب و حفظ شئونات اسلامي در طول مدت نمايشگاه الزامي است و در صورت عدم رعايت حجاب توسط شركت كنندگان يا پرسنل ايشان، برگزار كننده يا مسئولين شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي تهران مجاز به جلوگيري از ادامه فعاليت شركت كننده و يا هر اقدام قانوني ديگر مي‌باشند.
  • ارائه گواهينامه استاندارد براي كالاهاي مشمول استاندارد اجباري مي باشد و مشاركت كننده مي بايست اين مدارك را همراه كالاهاي ارائه شده در غرفه به همراه داشته باشد در صورتي كه براي كالايي استانداردي تعريف نشده است ارائه نامه از سوي مؤسسه استاندارد الزامي مي باشد،  بديهي است برگزار كننده و يا سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و نمايندگان ايشان مي‌توانند از ارائه كالاهاي مذكور بدون ارائه گواهينامه استاندارد در غرفه مربوطه جلوگيري نموده و يا اقدام به تعطيل فعاليت غرفه مذكور نمايند. بديهي است در اين صورت خسارتي از طرف برگزار كننده به شركت كننده پرداخت نخواهد شد.
  • برگزار كننده مجاز به عكسبرداري و فيلمبرداري از غرفه هاي نمايشگاهي مي‌باشد.
  • در طول برگزاري نمايشگاه، حمل و نقل لوازم مورد نياز مشاركت كننده به داخل محوطه نمايشگاه فقط صبح ها قبل از شروع كار نمايشگاه امكان پذير است. در ساعات برگزاري نمايشگاه، ‌تردد خودروي مشاركت كننده در محوطه نمايشگاه ممنوع است.
  • مشاركت در اين نمايشگاه تابع مقررات و شرايط عمومي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.

بيمه

  • شرکت کنندگان در نمايشگاه ملزم و موظفند کالاهای نمايشی خود را قبل از ورود به نمايشگاه  و تا حداقل سه روز پس از اتمام نمايشگاه نزد يکی از شرکتهای بيمه , بيمه کامل نمايند تا در صورت بروز خسارت احتمالی , جبران گردد ، بديهي است ستاد برگزاري هيچگونه مسئوليتي در خصوص شركت هايي كه كالاها ، ماشين آلات و پرسنل خود را بیمه ننموده باشند بر عهده نخواهد داشت.
  • مشارکت کنندگان مکلفند خسارات ناشی از آتش سوزی , سرقت و ... را که در نتیجه فعالیت یا اعمال کارکنان آنها در داخل یا محل نمایشگاه به ماشین آلات، تجهیزات و دکوراسیون غرفه و کالاهای نمایشی ديگران و بازدیدکنندگان وارد می شود را جبران نمایند.
  • شرکت کنندگان همچنین مسئول اتفاقات و تصادفاتی هستند که برای کارگران غرفه هنگام حمل و نقل کالا با ماشین آلات و غیره بروز می کند و ستاد برگزاری نمایشگاه مسئولیتی در قبال پرسنل و کارگران مشارکت کنندگان برعهده نخواهد داشت.

فسخ درخواست

  1. با توجه به اينكه فسخ خدمات درخواستي  علي الخصوص فسخ تخصيص فضاي نمايشگاهي مشكلات عديده اي را براي برگزاركننده ايجاد مي نمايد، لذا خواهشمند است پس از قطعي شدن تصميم خود مبني بر حضور در نمايشگاه نسبت به ارائه درخواست و واريز وجه اقدام نماييد، در غير اين صورت فسخ درخواست تنها با ارائه نامه كتبي به ستاد برگزاري و مطابق شرايط زير امكان پذير خواهد بود و مشاركت كننده با امضاء اين مقررات حق هرگونه اعتراضي را از خود سلب مي نمايند.

تاريخ كتبي فسخ  خدمات درخواست شده

ميزان عودت هزينه خدمات درخواست شده

تا قبل از 15/01/96

50 درصد هزينه

از 15/01/96 به بعد

هيچ هزينه اي عودت داده نخواهد شد.

 

2.با توجه به اینکه مسئولیت کامل جانمایی برعهده ستاد برگزاری می باشد عدم قرارگیری در جای مناسب دلیل موجهی جهت عدم حضور یا فسخ درخواست نمی باشد بدیهی است ستاد صرفاً مطابق جدول فوق به درخواست های کتبی در خصوص انصراف از حضور رسیدگی خواهد نمود.

با عنايت به اينكه ستاد برگزاري در خصوص عودت وجوه پس از فسخ دقيقا مطابق جدول فوق عمل خواهد نمود لذا خواهشمند است در هنگام ارائه درخواست خدمات و نيز در هنگام ارائه درخواست فسخ  به مفاد جدول فوق بطور كامل توجه فرماييد.

مقررات ارزي و ريالي

  • مشاركت كنندگان داخلي مجاز به نمايش كالا و محصولات خارجي يا استفاده از پوستر و نام شركت خارجي نمي‌باشند. در صورت عدم رعايت اين نكته، شركت كننده ملزم به پرداخت اجاره بها غرفه به صورت ارزي بر اساس تعرفه شركت كنندگان خارجي خواهد بود. در این راستا کلیه متقاضیان حضور در بخش ریالی نمایشگاه می بایست علاوه بر مدارک ارسالی نسبت به تکمیل فرم تعهدنامه ارزی- ریالی F13 و تودیع چک به میزان کل ارزش ارزي غرفه درخواستی نزد ستاد برگزاری اقدام نمایند. بدیهی است ستاد برگزاری از ثبت نام شرکت هایی که نسبت به تکمیل فرم تعهدنامه و تودیع چک تضمین ارزی- ریالی اقدام ننمایند معذور می باشد. نرخ تسعیر ارز با هماهنگی بخش مالی ستاد بر اساس نرخ روز ثبت نام خواهد بود.
  • میزان تضمین ثبت نام ریالی به اندازه کل ارزش ارزی غرفه با احتساب نرخ روز ارز محاسبه می گردد.
  • ارائه پروانه بهره برداري یا رتبه بندی شركت (جهت اثبات تولید کننده بودن شركت) از سوي شركتهايي كه بصورت ريالي در نمايشگاه حضور پيدا مي كنند الزامي است. ستاد برگزاري نمايشگاه هيچگونه مسئوليتي در قبال پيامدهاي ناشي از اين موضوع بر عهده نمي گيرد.
  • در صورتيكه مشاركت كننده با ارائه پروانه بهره برداري نسبت به ثبت نام در بخش ريالي اقدام نمايند و  در زمان برگزاري نمايشگاه به نمايش محصول/ خدمت/ پوستر/بنر مرتبط با محصولات/خدماتي  به جز محصولات يا خدمات مندرج در پروانه بهره برداري ارائه شده در هنگام ثبت نام اقدام نمايند و آن محصول/ خدمات/ پوستر/بنر /کارت ویزیت/ بروشور/ کاتالوگ و ... مشمول بخش ارزي باشد مشاركت كننده متعهد و ملزم به پرداخت کلیه هزينه ها و ساير جرائم مربوطه خواهد بود.
  • غرفه هاي ريالي و ارزي بصورت مجزا برپا خواهد شد. مشاركت كنندگاني كه دو غرفه ارزي و ريالي را همزمان درخواست نموده‌اند لازم است كه غرفه ها را مجزا از هم و مستقل برپا نمايند به طوري كه در طول مدت برگزاري نمایشگاه غرفه ها از هم قابل تشخيص باشند.
  • عرضه و نمايش هرگونه كالا، پوستر و برند خارجي براي معرفي محصولات خارجي در بخش داخلي ممنوع و در صورت عدم رعايت، طبق مقررات، هزينه مشاركت بر اساس تعرفه مصوب شركت كنندگان خارجي و بصورت ارزي محاسبه و دريافت خواهد شد.
  • در صورت عدم رعايت مقررات ارزي ريالي نمايشگاه توسط مشاركت كنندگان و تشخيص كميته ارزي ريالي شركت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي ، مشاركت كننده موظف به پرداخت هزينه هاي غرفه خود بر مبناي غرفه ارزي بوده و حداكثر 24 ساعت پس از ابلاغ کتبی ستاد برگزاری ميبايست با برگزاركننده تسويه حساب نمايد، بديهي است در غير اين صورت غرفه مشاركت كننده توسط برگزاركننده تعطيل و پلمپ شده و مشاركت كننده حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت و هزينه هاي پرداخت شده عودت داده نخواهد شد.
  • ارائه كالا و قطعات منفصله خارجي در غرفه مستقلي كه جهت معرفي خدمات پس از فروش درخواست مي‌گردد، ‌ممنوع مي‌باشد. بديهي است در صورت اقدام، كلا هزينه مربوطه به صورت ارزي محاسبه خواهد شد.

ساخت، آماده سازي و آرايش غرفه

شركتهايي كه متقاضي فضاي بدون تجهيزات ( زمين خام) مي باشند ميبايست نسبت به رعايت موارد زير اقدام نمايند.

  • نقشه هاي اجرايي غرفه هايي كه توسط مشاركت كننده اجرا مي‌شود بايد به تایید ستاد برگزاري نمايشگاه رسیده و مجوز ساخت دريافت نمايند. آخرين مهلت ارائه تضامین و اخذ مجوزات لازم مطابق مقررات شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی، حداکثر تا تاریخ 05/02/96  می باشد بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزات لازم مبلغ 000/000/1 ريال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت و این جرائم از محل تضامین دریافتی کسر خواهد شد.
  • ستاد برگزاري نمايشكاه مطابق قوانين بخش فني ( مديريت طراحي و غرفه آرايي شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللی ايران) محق به انجام هرگونه تغيير در طرح هاي ارائه شده مي‌باشد. در صورتي كه شركت كننده تغييرات طرح را رعايت ننمايد، ستاد برگزاري يا شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران حق دارد نسبت به تخريب ساخت و ساز غرفه اقدام و هزينه هاي مربوطه را از مشارکت كننده اخذ نمايد.
  • كليه عمليات ساخت اسكلت غرفه ها نظير جوشكاري، نجاري و غيره در داخل سالنهاي نمايشگاه ممنوع مي‌باشد. و قطعات لازم براي ساخت غرفه ها ميبايست به صورت آماده جهت مونتاژ و نصب وارد سالن نمايشگاه گردند، بديهي است در صورت عدم رعايت موارد فوق برگزاركننده ميتواند نسبت به قطع برق و تعطيل نمودن ساخت و ساز اقدام نمايد.
  • آماده سازي، آرايش غرفه ها و چيدن كالا بايد تا ساعت 00/16 روز قبل از افتتاح نمايشگاه تكميل و به اتمام رسيده باشد و كليه وسايل اضافي و صندوقهاي خالي از محوطه نمايشگاه خارج شده باشد. در غير اين صورت شركت كننده موظف است به ازاي هر ساعت ديركرد مبلغي معادل پنج میلیون ريال را به عنوان خسارت پرداخت نمايد. بدين منظور، كليه شركت كنندگان ملزم به تحويل تضمين قانوني مربوط به اين موضوع از طريق خود يا پيمانكار خود به ستاد برگزاري همزمان با تاييد طرح توسط برگزاركننده ميباشند. بديهي است در صورت هرگونه ديركرد يا وارد آوردن خسارت ، ستاد برگزاري خسارات وارده را راسا از محل تضامين دريافت شده جبران خواهد نمود ومشاركت كننده يا پيمانكار وي حق هيچگونه اعتراضي در اين خصوص نخواهد داشت.

اينترنت

  • متقاضیان استفاده از اینترنت باید ضمن مراجعه به مدیریت برنامه ریزی شرکت سهامی نمایشگاههاي بين المللي نسبت به انتخاب و تکمیل فرم مربوطه اقدام و برای واریز وجه و گرفتن کلمه عبور هنگام تحویل گرفتن غرفه خود اقدام نمایند.

 تبليغات، عكاسي

  • انجام هرگونه تبليغات در محوطه نمايشگاه و خارج از غرفه های اختصاصي مشاركت كننده، پس از هماهنگي و كسب مجوز از برگزاركننده و روابط عمومي شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران مجاز مي‌باشد. بديهي است مشاركت كنندگاني كه بدون كسب مجوز نسبت به انجام تبليغات در محوطه نمايشگاه اقدام نمايند متعهد خواهند بود علاوه بر پرداخت هزينه هاي تبليغات مطابق تعرفه هاي شركت سهامي نمايشگاه ها ، نسبت به پرداخت جريمه به ستاد برگزاري اقدام نمايند.
  • هرگونه عكسبرداري و فيلمبرداري از محوطه نمايشگاه و داخل سالنها پس از كسب مجوز از روابط عمومي شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي ايران مجاز مي‌باشد.

خروج كالا

  • خروج كالا از محوطه نمايشگاه هاي بين المللي ايران در طول مدت برگزاري نمايشگاه ممنوع مي‌باشد. لذا مشاركت كنندگان از آوردن اقلام غير ضروري اجتناب نمايند.
  • در پايان نمايشگاه، ‌مشاركت كننده فقط با پرداخت كليه صورتحساب هاي مربوط به دوران برگزاري نظير تلفن، اينترنت، جريمه ارزي-ريالي،  خسارات وارده و ...  و اخذ برگه تسويه حساب نهايي و برگه خروج مي‌تواند كالاي خود را از داخل سالن محل نمايش و محوطه نمايشگاه بين المللي ايران خارج نمايد. لذا از كليه شركت كنندگان تقاضا مي‌شود بمنظور تسهيل و تسريع در خروج از محوطه براي تسويه حساب كامل، قبل از پايان نمايشگاه اقدام نمايند.
  • مشاركت كنندگان بايد حداكثر ظرف 24 ساعت پس از پايان نمايشگاه نسبت به بسته بندي، خروج كالا و تخليه غرفه هاي اختصاصي خود اقدام نمايند. بديهي است در صورت عدم توجه به اين نكته و پس از پايان مهلت مقرر، برگزار كننده راسا به تخليه غرفه اقدام نموده و در خصوص خسارات وارده و يا فقدان كالا هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت و هزينه هاي تخليه از محل تضمين مربوطه كسر  و مشاركت كننده يا پيمانكار وي حق هيچگونه اعتراضي نخواهند داشت.
  • در زمان تخلیه و خروج کالا کلیه مسئولیت ها (مفقود شدن کالا، خسارات وارده به کالا و تجهیزات نمایشگاهی) به عهده مشارکت کننده بوده و ستاد برگزاری هیچگونه مسولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

حوادث غير قابل پيش بيني

در صورت بروز هرگونه حادثه‌اي خارج از اختيار و كنترل برگزاركننده مانند جنگ، زلزله و سيل و ساير حوادث طبيعي كه منجر به عدم برگزاري، تاخير يا افزايش دوره برگزاري نمايشگاه شود، برگزار كننده در جهت حفظ منافع مشاركت كننده اقدام مي‌نمايد و شركت كننده مجاز به اعتراض يا استرداد وجوه پرداختي نخواهد بود.

تاریخ های مهم

ثبت نام اولیه

شروع پیش ثبت نام

متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد.

ارسال کاتالوگ

یک هفته پس از ثبت نام

بررسی کاتالوگ و تایید یا عدم تایید شرکت ها

سه روز پس از دریافت کاتالوگ

واریز هزینه

5 روز پس از تایید درخواست

چک ضمانت + فرم تعهد ارزی و ریالی

حداکثر تا تاریخ 96/01/15

تغییر نوع غرفه (با تجهیزات و بدون تجهیزات)

96/01/15

مدارک تکمیلی

ارسال اطلاعات جهت درج در دایرکتوری، سایت، CD و APP موبایل

96/01/15

ارسال اسامی و عکس غرفه داران

96/01/15

فرم حراست

96/01/15

کتیبه

96/01/15

ارسال پاسپورت مشارکت کنندگانی که میهمان خارجی دارند

96/01/15

مراحل اجرایی

اخذ مجوز غرفه سازی

96/02/05

اخذ مجوز انشعاب برق

96/02/05

تحویل غرف خودساز

متعاقبا از طریق سایت اعلام می گردد.

تحویل غرف پیش ساخته

ورود کالاهای سنگین نمایشگاهی

تحویل کارت سینه و پارکینگ غرفه داران

جمع آوری غرف

 

نكات مهم

- هزینه ‌هاي ناشي از  وارد آوردن خسارت در موقع خروج يا ورود كالا، برپا كردن غرفه، برچيدن غرفه كه از سوي شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران به ستاد برگزاري گزارش گردد، به عهده شركت كننده بوده و مي‌بايست تمام و كمال پرداخت گردد.

- مشاركت كنندگان داخلي مجاز به نمايش كالا و محصولات خارجي يا استفاده از پوستر و نام شركت خارجي نمي‌باشند. در صورت عدم رعايت اين نكته، شركت كننده ملزم به پرداخت اجاره بها غرفه به صورت ارزي بر اساس تعرفه شركت كنندگان خارجي خواهد بود. در این راستا کلیه متقاضیان حضور در بخش ریالی نمایشگاه می بایست علاوه بر مدارک ارسالی نسبت به تکمیل فرم تعهدنامه ارزی- ریالی F13 و تودیع چک به میزان کل ارزش ارزی غرفه نزد ستاد برگزاری اقدام نمایند. بدیهی است ستاد برگزاری از ثبت نام شرکت هایی که نسبت به تکمیل فرم تعهدنامه و تودیع چک تضمین ارزی- ریالی اقدام ننمایند معذور می باشد. نرخ تسعیر ارز با هماهنگی بخش مالی ستاد بر اساس نرخ روز ثبت نام خواهد بود.

- چنانچه بنا به هر دليلي كميته ارزي- ريالي شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي فضاي نمايشگاهي دراختيار شركت كننده را ارزي تشخيص دهد مشاركت كننده بايد تمامي هزينه‌ها را تمام و كمال براساس تعرفه ‌هاي ارزي حداکثر تا 24 ساعت پس از ابلاغ کتبی ستاد برگزاری به مشارکت کننده، پرداخت نمايد.در صورت جریمه شدن هزینه ریالی پرداختی ضبط و کلیه هزینه ها می بایست براساس تعرفه های ارزی پرداخت گردد.

-حق کامل جانمایی شرکت ها منحصراً در اختیار ستاد برگزاری بوده و متقاضیان با امضا این مدرک هرگونه حقی را در این خصوص از خودسلب می نمایند.

- با توجه به اینکه مسئولیت کامل جانمایی برعهده ستاد برگزاری می باشد عدم قرارگیری در جای مناسب دلیل موجهی جهت عدم حضور یا فسخ درخواست نمی باشد بدیهی است ستاد صرفاً مطابق جدول صفحه ده به درخواست های کتبی در خصوص انصراف از حضور رسیدگی خواهد نمود.

- چنانچه شركت كننده تصميم به فسخ قرارداد و عدم شركت در نمايشگاه را داشته باشد طبق مقررات مندرج در صفحه ده همين قوانين و مقررات اقدام خواهد شد و مشاركت كننده حق هيچ گونه اعتراضي را ندارد.

-کلیه حقوق مربوطه به جانمایی و واگذاری فضاهای نمایشگاهی کاملا در اختیار ستاد برگزاری می باشد و مشارکت کنندگان حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.

- شركت كننده‌اي كه تمايل به داشتن فضاي خام براي غرفه سازي دارد مي‌بايست تضامين ساخت غرفه، حسن انجام كار، تخليه به موقع را طبق جدول مندرج در صفحه چهار قوانين و مقررات پرداخت نمايند. كه در صورت بروز هرگونه خسارت از سوي مشاركت كننده، هزينه مربوطه از ضمانت سپرده شده كسر خواهد گرديد.

- معرفی پیمانکار به صورت کتبی و اخذ مجوزات لازم جهت ساخت غرفه از ستاد برگزاری حداکثر تا تاریخ 96/02/05 می باشد. بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزات لازم مبلغ 1/000/000 ريال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت و این جرائم از محل تضامین دریافتی کسر خواهد شد.

اين شركت با مطالعه تمامي موارد مندرج در این قوانین و مقررات ( کل 14 صفحه این سند )، ضمن قبول آن متعهد مي‌گردد كليه قوانين و مقررات مذكور را رعايت و هرگونه عواقب ناشي از عدم رعايت قوانين و مقررات به عهده اين شركت مي‌باشد و ستاد برگزاري هيج گونه مسئوليتي در اين خصوص ندارد.


تبلیغات و اطلاع رسانی ویژه
  • sponcer

    انرژی دانا

  • sponcer

    پترودانیال

  • sponcer

    پمپ های صنعتی ایران

  • sponcer

    تامین تجهیزات نیتل پارس

  • sponcer

    تأمین تجهیز پیشرو پارسیان

  • sponcer

    توربوکمپرسورنفت

  • sponcer

    توسعه پتروايران

  • sponcer

    جندی شاپور

  • sponcer

    حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس

  • sponcer

    ریوا تدبیر RTC

  • sponcer

    سیالات حفاری پارس

  • sponcer

    صنایع تجهیزات نفت

  • sponcer

    فاتح صنعت کیمیا

  • sponcer

    شرکت تولیدی صنعتی فراسان

  • sponcer

    فراپاكس شيراز

  • sponcer

    کرمان تابلو

  • sponcer

    کیمیا پتروگاز ایلیا

  • sponcer

    گروه توسعه و نوسازی صنایع گداختار

  • sponcer

    گروه مپنا

  • sponcer

    گسترش انرزی پاسارگاد

  • sponcer

    گلوبال پتروتك كيش

  • sponcer

    لوله سازی اهواز

  • sponcer

    مبین سازه گستر خلیج فارس

  • sponcer

    مهندسي و ساخت تاسيسات دريايي ايران

  • sponcer

    مهندسی و ساختمان صنایع نفت

  • sponcer

    نارفوم کار

  • sponcer

    نفت سپاهان

  • sponcer

    اُریس اوکسین

  • sponcer

    ایران سولار

  • sponcer

    آریا ترانسفو

  • sponcer

    پترو گاز نامداران

  • sponcer

    پترو گوهر فراساحل کیش

  • sponcer

    پرشیا شیدک رایا

  • sponcer

    پرگاسیران

  • sponcer

    توربین ماشین خاورمیانه

  • sponcer

    دلتا صنعت شریف

  • sponcer

    دوران سپنج نادین(دوسنا)

  • sponcer

    رادوکس RADOX

  • sponcer

    رامپکو

  • sponcer

    ساران

  • sponcer

    سيم و كابل سيميا

  • sponcer

    سيمكو

  • sponcer

    صدرا نفت پارسیان

  • sponcer

    صنایع واکیوم پارس

  • sponcer

    فراب

  • sponcer

    فناوری فراساحلی دلتا

  • sponcer

    فولاد آلیاژی اصفهان

  • sponcer

    کیسون

  • sponcer

    گازتک ایرانیان

  • sponcer

    گازسوزان

  • sponcer

    گام الکتریک

  • sponcer

    ماشین سازی اراک

  • sponcer

    مهندسی و خدماتی چاه پیمای مهران

  • sponcer

    مهندسی و ساخت کسراوند

  • sponcer

    مهندسین مشاور تهران جوان

  • sponcer

    نارديس طرح هاي انرژي

  • sponcer

    هتکو


تاريخ هاي مهم
شروع پیش ثبت نام
95/11/10

پایان پیش ثبت نام
95/11/19

اعلام جانمایی 
متعاقبا از طریق سایت اعلام می گردد.

 

Iran Oil Conference

پيوندهاي مرتبط
 وزارت نفت
 شرکت ملی نفت ایران
 شرکت ملی گاز ایران

 شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای نفتی ایران


 شرکت ملی صنایع پتروشیمی
 مرکز ثبت نام بازدیدکنندگان نمایشگاه
 مدل جدید قراردادهای نفتی و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران